Szukam chłopaka,Szukam dziewczyny,Szukam znajomych
Dodaj wpis
Szukam chłopaka,Szukam dziewczyny,Szukam znajomych
sortuj według:     
fotka
Hej jestem Mateusz mam 17 lat w maju 18 lat szukam dziewczyny której bedę mógł zaufać lubię piłkę nożna oraz gotowanie nie szukam związku na odległosć.
fotka
Blog: Cześć!
Jestem nowa na tej stronie)4 Lubię filmy akcji, przygodowe i komedie. W wolnym czasie czytam ( Wszystko co wpadnie w moje łapki) i pływam zawodniczo. Gram też w FnaF-a i piszę
fotka
Blog: Mario tv
Siema jestem Mariusz mam 15 lat lubię sport lubię boksowac jeździ jeździ rowerze pływać interesuję się elektronika grami yt i nagrywaniem
fotka
Blog: Hey
)a witam dziewczyny
fotka
Tak jak wspomniałem szukam dziewczyny *Na 12.7 lat jestem dość wysko bo mam 162cm *interesuje się sztukami walki I motoryzacją *chcesz dowiedziec się więcej napisz)b
fotka
Blog: miłosc
)b)b hej kasia jestem
fotka
na priv moge podac namiary :))a
fotka
Wiem, że w wieku 12 lat nie końciecznie trzeba się całować ale ja bym strasznie chciała... Nigdy się nie całowałam więc jestem ciekawa jakie to uczucie.. Szukam chłopaka i jak co pokochał a on mnie to może spróbujemy. )k
fotka
:)-jestem radosna f/-czasem sie dziwie ,/-wszystko gra )b-lubie puszczac oczka )c-mysle )e-jestem rozpaczona )f-potrafie kochac I kocha )g-czesto sie smieje HI HI HI JAK TO GLUPIO WYSZLO-ale to nic ja tez jestem glupia wiec pasuje.... GLUPIA-OCZTWISCIE W DOBREJ STRONIE TEGO WYRAZU)g)g ... czytaj dalej
fotka
Hejka☺poszukuje kogoś do po pisania do zabicia nudy o wieczornych porach...

tem_f.gif hejka dziewczyny z w...

post_f.gif witajcie drogie Panie znajdzie sie ja ...

hyd_m.gif szukam przyjacielskiej r ...

szukam ładniej szczupłej dziewczyny z wielkopolski ;p ... czytaj dalej

hyd_m.gif Szukam dziewczyny Konin

Wszystko na profilowym i w poscie nie nawidze oszustów ... czytaj dalej

Cytaty (29)
Humor (39)
Listy (13)
Piosenki (51)
Smsy (33)
Wyznania (37)
Życzenia (13)
Aaaa aaa może popiszemy?
Autor ankiety
Odpowiedzi:
Tak, z chęcią
wynik: 5
Hmm no nwm, raczej nie ;)
wynik: 3
(zaloguj się aby zagłosować)
Od:
Marcel
Do:
Gabriela
Treść wyznania: )f więcej

Szukam dziewczyny 17 do 21
Szukam chłopaka na stałe pisać do mnie
Lubie :-D
byle do piątku ...
W związku od: 2015-06-15 18:27:20
W związku od: 2017-08-24 01:28:45
W związku od: 2017-01-16 23:50:23
W związku od: 2014-08-16 23:06:38
Powered by socialo.pl
Szukam-chlopaka.pl.Wszystkie prawa zastrzeżone !