Szukam chłopaka,Szukam dziewczyny,Szukam znajomych -> Forum główne -> randki -> szukam chlopaka
Dodaj wpis
Szukam chłopaka,Szukam dziewczyny,Szukam znajomych -> Forum główne  -> randki -> szukam chlopaka
Kategoria: randki
Temat: szukam chlopaka
Autor tematu: kamila
23-05-2012 12:59
mam na imie kamila , lat 18 szukam chlopaka badz przyjaciela
POMORZE
18-06-2012 13:43
Hej mam na imie Przemek może sie poznamy
03-07-2012 12:16
hej
Ładna jesteś
Masz ochote poznac miłego wysokiego bruneta??
Pozdrowienia
07-07-2012 20:10
szukam chłopaka pisać
27-10-2012 09:44
Hej Kamila mam ma imie Grzegorz mam 18 jestem z przymorza
jestey Milyy szczeryy otwarty tolerancyjny kochany troskliwy
wysokim facetem który szuka partnerki
,
07-02-2013 21:25
suukam DZIEWCZYNY MILOSCI
29-05-2013 18:06
......

tem_f.gif I'm waiting for u ;3

post_f.gif Co tak daleko xD

tem_f.gif Poznam kogos :)

post_f.gif Z Małopolski, konkretnie Brzesko.

tem_f.gif fajny...

post_f.gif no trzecia od dolu to chyba facet, wni ...

hyd_m.gif Szukam dziewczyny!

Szukam dziewczyny z Zielonej Góry,lub w okolicach. ;) ... czytaj dalej

hyd_m.gif Szukam dziewczyny

Szukam dziewczyny z białogardu w wieku 12 lat ... czytaj dalej

hyd_m.gif Poznam chłopaka, do 15 lat.

Szukam szczerego, wrażliwego chłopaka, który bierze uczucia na poważni ... czytaj dalej

Horoskop
101 sposobów
Cytaty (24)
Dedykacje (8)
Humor (36)
Listy (13)
Miłosne Teksty (38)
Opisy do gg (34)
Pionowe opisy (11)
Piosenki (47)
Powiedzenia (5)
Smsy (32)
Wyznania (37)
Życzenia (13)
odwiedź profil i odpowiedz po przeczytaniu ;)
Autor ankiety
Odpowiedzi:
buraki są lepsze od Ciebie ;c
wynik: 4
jesteś pojebem c:
wynik: 1
krejzol z Ciebie <3
wynik: 0
trzy razy nie, nie przechodzisz dalej !!!!
wynik: 1
słodziuszek gejuszek ;)
wynik: 0
jesteś moim Bogiem ! KC
wynik: 1
rżnął/rżnęłabym jak drewno w lesie C8
wynik: 1
zostań moją suką ! *_*
wynik: 1
mamo, posikałem/łam się !
wynik: 0
lubię w dupkę ;3
wynik: 1
NIE !!!!!!!!!!!!
wynik: 2
za sałatą ;O
wynik: 0
ej ! chciał/ałabym zobaczyć Cię w majtach z golfem !
wynik: 1
kurdeńka no !
wynik: 5
(zaloguj się aby zagłosować)
Od:
norbert
Do:
Kasia
Treść wyznania: siemka zakochałem sie jak tam zyjesz bedziesz moją dziewczyną więcej

Największe szczęście daje mi Moja ukochana Natalka
*.*
:(
To zadna szlachta, nawet nie zascianek, dlaczego do glowy, macie TAK najebane?
W związku od: 2013-12-08 15:04:55
W związku od: 2014-08-16 23:06:38
W związku od: 2013-06-25 13:16:40
W związku od: 2013-10-21 11:06:54
Powered by socialo.pl
Szukam-chlopaka.pl.Wszystkie prawa zastrzeżone !