Szukam chłopaka,Szukam dziewczyny,Szukam znajomych -> Forum główne -> randki -> szukam chlopaka
Dodaj wpis
Szukam chłopaka,Szukam dziewczyny,Szukam znajomych -> Forum główne  -> randki -> szukam chlopaka
Kategoria: randki
Temat: szukam chlopaka
Autor tematu: kamila
23-05-2012 12:59
mam na imie kamila , lat 18 szukam chlopaka badz przyjaciela
POMORZE
18-06-2012 13:43
Hej mam na imie Przemek może sie poznamy
03-07-2012 12:16
hej
Ładna jesteś
Masz ochote poznac miłego wysokiego bruneta??
Pozdrowienia
07-07-2012 20:10
szukam chłopaka pisać
27-10-2012 09:44
Hej Kamila mam ma imie Grzegorz mam 18 jestem z przymorza
jestey Milyy szczeryy otwarty tolerancyjny kochany troskliwy
wysokim facetem który szuka partnerki
,
07-02-2013 21:25
suukam DZIEWCZYNY MILOSCI
29-05-2013 18:06
......

tem_f.gif Szukam miłości

post_f.gif Witam wszystkie kobiety Szukam dziew ...

tem_f.gif SZUKAM DZIEWCZYNY NA...

post_f.gif cześć dziewczyny :) Mam 29 lat. Szukam ...

hyd_m.gif Chłopak 13 14

Szukam chłopaka w wieku 13 15 lat z okolic Gdańska chętnych proszę pis ... czytaj dalej

hyd_m.gif Szukam Dziewczyny

Szukam dziewczyny mam 18 lat i jestem samotny. ... czytaj dalej

hyd_m.gif chlopak

Szukam chłopaka, ktos chętny. Heh)g ... czytaj dalej

Horoskop
101 sposobów
Cytaty (25)
Dedykacje (8)
Humor (36)
Listy (13)
Miłosne Teksty (38)
Opisy do gg (34)
Pionowe opisy (11)
Piosenki (47)
Powiedzenia (5)
Smsy (34)
Wyznania (37)
Życzenia (13)
Jaki jestem?
Autor ankiety
Odpowiedzi:
Nie dla mnie 😉
wynik: 17
Tak sobie 😊
wynik: 2
Fajny 😁
wynik: 4
Słodziak 😚👌
wynik: 4
Piękny 😘🔫👌
wynik: 1
Zajebisty 😚😚😚❗❗🔫🔫👌👌
wynik: 9
(zaloguj się aby zagłosować)
Od:
Adam
Do:
dominika
Treść wyznania: )a kocham cię więcej

We are infinite!
Chce byc szczęśliwa!:)
Smutno jest być samej budzić sie rano i samej zasypiać
ZAJĘTA:)Warto stawiać na swoim, w dupie mieć opinie innych i patrzeć z uśmiechem na wszystkie zawistne mordy :)
W związku od: 2015-03-13 14:58:28
W związku od: 2014-02-20 12:08:03
W związku od: 2013-06-11 10:11:39
W związku od: 2014-10-16 08:12:01
Powered by socialo.pl
Szukam-chlopaka.pl.Wszystkie prawa zastrzeżone !